Veelgestelde vragen (FAQ)

 

Als je tussen de veelgestelde vragen je antwoord niet kunt vinden, neem dan contact met ons op info@letsgetcozy.nl.

 

Voor vragen over de merino wol en de eigenschappen hiervan, klik op onderstaande link:

 

Bestellen

Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en kleur en druk op de knop ‘bestellen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen.

Indien je je hebt bedacht, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit jouw winkelmand halen. Vanuit hier kun je de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klik je op de knop ‘bestellen' en vervolg je de stappen in het betalingsproces.

 

Ik heb een kortingscode, hoe werkt dit?
Tijdens het afrekenproces kun je jouw code invoeren. De korting wordt direct zichtbaar in jouw betaaloverzicht.

 

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons een orderbevestiging in jouw email. Hierop staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nee, dat gaat niet. Alleen in overleg. De bestelling wordt meteen verwerkt en de wol wordt op bestelling besteld bij de fabrikant. 

 

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?
Nee, met jouw online aankoop spaar je geen punten.

 

Ik heb interesse in een afwijkende maat, is dat mogelijk?

Dat is mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op info@letsgetcozy.nl.

 

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Wanneer jouw bestelling is aangemeld voor verzending, ontvang je een email met de verzendgegevens.

 

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kun je het best contact opnemen met onze klantenservice info@letsgetcozy.nl.

 

Betalen

Hoe zit het met de veiligheid van betalen?

Veilig online betalen, maar eigenlijk complete veiligheid van handelen is voor onze webshop van groot belang. Daarom voldoet niet alleen onze betalingsverbinding, maar onze complete webshop aan de meest strenge voorwaarden. Je kunt de webshops die daaraan voldoen herkennen aan het gesloten slotje dat voor onze URL in de adresbalk staat.

 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:

iDeal

Creditcard: Visa, Mastercard

Bankbetaling: vooraf overmaken of betalen op factuur

Voor alle betalingen en refunds aangaande iDEAL en creditcard (Mastercard en Visa) gebruiken wij de paymentprovider Mollie.

 

Worden er betaalkosten berekend?
Er worden geen betaalkosten berekend.

 

Zijn de prijzen in de webshop in- of exclusief BTW?
De prijzen in onze webshop worden weergegeven inclusief BTW.

 

Levering

Worden er verzendkosten berekend?
Ja. De levering vindt plaats vanuit Frankrijk of Nederland, afhankelijk van de beschikbaarheid van de wol.


Wat is de verzendtijd?
De levertijd is doorgaans 1-2 weken, dit is afhankelijk van beschikbaarheid in wol op de Europese markt. 

 

Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
Je kunt jouw bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vul je jouw eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens het adres in waar je het wilt laten afleveren.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Het exacte moment van aflevering kunnen wij niet garanderen.

 

Kan ik mijn bestelling ook in een winkel ophalen?
Nee, dat is niet mogelijk.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is aangemeld bij de vervoerder, ontvang je een email met track&trace code. Hiermee kun je de bestelling volgen via de website van de vervoerder. 

 

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), dan kun je contact opnemen met de klantenservice info@letsgetcozy.nl.

 

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent om jouw pakket in ontvangst te nemen, doet de vervoerder er alles aan om het pakket de volgende werkdag opnieuw aan te bieden of het pakket kan opgehaald worden bij een afhaalpunt. 

 

Retourneren

Aangezien een bestelling verwerkt wordt op het moment van bestellen is het niet mogelijk om orders te retourneren. 

 

Klacht
Heb je een klacht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@letsgetcozy.nl. Bij e-mail wordt jouw vraag binnen 1 werkdag beantwoord. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 uur en 21:00 uur.


Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Cookie

Wat is een Cookie?
Wanneer je een website bezoekt, wordt er door de server een klein tekstbestand naar jouw browser gestuurd. Deze wordt als het ware op jouw computer geplaatst. Met als doel dat wanneer je nogmaals dezelfde site bezoekt, de server je nog herkent. Bijvoorbeeld de taalinstelling of gebruikersnaam die je gekozen hebt. Voor meer informatie over Cookies, verwijzen we je naar onze Privacy Statement

 

Garantie

Wat is wettelijke garantie en is dat hier van toepassing? 
Wettelijke garantie wil zeggen dat je als consument ervanuit kunt gaan dat het product datgene doet wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Wij adviseren je om de meegeleverde factuur met daarop uw bestelnummer goed te bewaren, met deze informatie kunnen wij jouw eventuele melding namelijk zo goed mogelijk in behandeling nemen.

Heb je een product gekocht waar iets mis mee is, neem dan contact met ons op, zodat wij kunnen proberen voor een gepaste oplossing te zorgen.

 

Tips

Hoe kan ik tips doorgeven?

Heb je tips, ideeën, aanbevelingen of wil je gewoon iets met ons delen? Dan horen we dat natuurlijk graag. Je kunt ons bellen, appen of mailen.