Garantie & Klachten

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Wij adviseren je om de meegeleverde factuur met daarop jouw bestelnummer goed te bewaren, met deze informatie kunnen wij jouw eventuele melding namelijk zo goed mogelijk in behandeling nemen.

Heb je een product gekocht waar iets mis mee is, neem dan contact met ons op, zodat wij kunnen proberen voor een gepaste oplossing te zorgen.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@letsgetcozy.nl. Bij e-mail wordt jouw vraag binnen 1 werkdag beantwoord. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 uur en 21:00 uur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.